Sunday, July 24, 2016

Motilium 110






+

Sejak adik dah Masuk setahun, produk susu aku Semakin berkurang. Teramat-amatlah kurang, sekali pam aku hanya boleh dapat jer 2 oz. macam-macam kedah yang de Guna, graines de fenugrec. protien soja, moxolon pil, dan macam-macam lagi. hasilnya sket agak ok, cuma aku kekadang tak tahan dengan côté effectnya dan rasanya, TAPI kekadang aku Paksa juga makan (protien soja). baru-baru ni aku ada tanya ngan membre facebook aku. dia sarankan aku amik Motilium, alors dah 3 hari aku makan UBat ni. alhamdulillah, Kesan sampingan agak kurang berbanding aku amik fenugrec graines dan moxolon, cuma makan UBat ni aku agak mengantuk sket, TAPI Boleh encore kawal. pagi tadi aku aku mengepam leh dapat 6 oz sekali pam. wah..wah..wah. Tinggi sket idungku Sebab dapat susu banyak. cuma aku mencari gak Info-info mengenai motilium ni. kita kongsi mari. perkara2 yg boleh meningkatkan Penghasilan susu ibu. 1. makanan (kurma, avoine, Kuchai, Kobis, lobak putih, sawi, châtaigne d'eau, longane, madu, Horlicks, milo dan banyak lagi) 2.pil a) traditionnelle / herba. par exemple, PIL ASI. ade DLM achats en ligne kalau nak tengok rupanya. i) motilium / dompéridone kegunaansakit perut Kesan sampingan (baik) tingkatkan paragraphes hormon prolactine. alors susu pun bertambah Kesan sampingan (Buruk) sakit kepala, Pening, muntah ii) Maxolon / métoclopromide kegunaansebagai UBat tahan muntah Kesan sampingan (baik) sama macam motilium Kesan sampinga (Buruk) dpression kedua2 UBat nih boleh didapati di klinik dan farmasi (yg pro bfeed). alors. dah tau kan. kita mari berkongsi infos yang ada. untuk ibu-ibu yang pleine bf, selamat mencuba kalau nasib sama macam aku.




No comments:

Post a Comment