Monday, June 27, 2016

Filagra Super Active + 32






+

Ceca Ranatovi je za jedan od naih najpopularnijih ligne tabloida Tracara. com dala kraï intervju u kome je ponovo odloila izlalak albuma za Oktobar ove godine. Ceca jo navodi da e sa svojim saradnicima vredno raditi celo leto i da fanovi nove pesme sigurno oekivati ​​de Mogu na jesen, a mi vam prenosimo intervju u celosti ivi bili pa videli Kako si reagovala kada si saznala da si LRTV televizijske Paparaco potere Bilo je organizovano jedno snimanje, kada su moji Klinci i njihovo drutvo govorili o meni. Snimani su i neki kadrovi u gradu, na javnim deavanjima, kada sam i ja ulovljena, kao i Ostale moje kolege, Javne linosti. Meutim, meni à ne SMETA, problème de nemam de jer sa kamerama. Kada se naem u nekom drutvu, to je drutvo koje sam ja sama izabrala i ne radim nita à bi bilo kompormitujue ni za mene, ni za moju porodicu. Poto svetu takvi televizijski formati postoje ve dvadesetak godina, samo sam ekala dan kada e poeti da nas jure i kamerama. ta dieu ti uradila, to je propraeno Medijski. Kako izlazi na kraj sa tim à nema svoju privatnost Dugi nis godina, skoro vie decenije dve od, sam na estradi. Saivela sam tilisez sa Takvim nainom ivota. Nije ni malo lako, jer niste UVEK raspoloeni za medije, intervjue, slikanja i slagae déférent svako ko kae suprotno, jer Ipak svi smo mi ljudi. Meutim, UVEK se trudim da svima izaem u Susret, koliko je to u mojoj moi. Nekada mediji znaju da budu navalentni, drski, ali sam nauila da se sa Borim tim. Smatram da imamo korektnu saradnju. Onda kada sam povreena, kada neko ugroava moju privtnost na neadekvatan i necivilizovan nain, Vie se ne libim ni da Tuim sudu, jer drugaije sa tim ne mogu da izaem na kraj. Ono à zanima celu naciju je kada e izai tvoj novi album Novi album trebalo bi da izae u oktobru. Radiemo itavog leta i potrudiu se da svi koji campagnol moju muziku na jesen sluaju moje nove pesme. Biljana Spasi je pré par godina napisala tekst Roena nisam za ljubav, koji je iao uz muziku grkog pevaa Stamitisa Gonidisa exo petaksi mazi sou. Meutim, nisi snimila pesmu, ali di na tu ISTU muziku ako i Dado Polumenta snimili pesmu Ljepa od noi. Pria se da e se na novom Albümü nai pomenuta pesma, uz drugaiji muziku. Bilja Spasi je napisala Prelep tekst za pesmu Roena nisam za ljubav koja e se nai na mom novom Albümü. Analysions Marine Tucakovi, sa kojom ve godinama saraujem, obnovila sam saradnju sa Borom oreviem, koji mi je napisao baladu ta jo moe da mi da, koju sam 1995. otpevala na Albümü Fatalna ljubav. Da li e zaista snimiti repérer za staru pesmu, koji e reirati Milo Nadadin Snimanje Spota je zaista u planu. tache za Neku od starih de pesama de Razmiljali smo da li da, Koje sam ve snimila, ali smo se na kraju sloili da je Ipak Bolje da snimimo repérer za novu pesmu, kada se pojavi CD. Po novinama smo poslednjih meseci mogli da proitamo tekstove o tome kako ti je preuzet tron ​​najvee Srpske zvezde. Da li Misli da ti je neko zaista preuzeo mesto na vrhu Domae Estrade Tron niko nikome ne moe da preuzme, niti neko moe nekog da srui. Pesme su te koje nas pevae dre u vrhu. Nikada nisam imala oseaj rivaliteta Prema drugim kolegama. Ne moemo popularnosti nita da uradimo po de pitanju, zato à Samo pesme odluuju ko je aktuelan, un nije ko. Rivalitet je potpuno besmislen i ja se Nikada temps nisam bavila. Neke koleginice te esto pominju u negativnom kontekstu. Meutim, ini mi se da ide linijom manjeg otpora i da Nikada ne odgovara kada te neko javno prozove. Nikada nisam imala problema sa kolegama, jer mene kolege ne prozivaju. Prozivanje se svelo na pojedince i to je minorno zaista. Uvek sam uivala potovanje svojih kolega i UVEK sam znala da uzvratim na isti nain. Nikada mi nije bitno ta soi kae, ve ko kae. Osoba koja govori o Meni mora da ima kredibilitet i delo iza sebe, da bi njene rei imale vrednost i teinu. Pré par godina si rekla da nisi javno govorila da si ugradila silikone, jer te niko nije ni Pitao. Zbog toga u te Pitati da li si, sem Grudi, korigovala jo neto na SVOM telu. I da JESAM, i da nisam, à Nije za Javnost, niti bih priala o tome. Ipak su à Neke stvari intimne. Nikada nisam beala od toga da komentariem estetsku hirurgiju. Pour u svetu funkcionie godinama unazad. Kod nas se jo à UVEK prihvata na jedan jako ruan nain i komentarie negativno. Saglasna sam da ne treba ni u Emu preterivati, pa ak ni u tome. Ne treba ii ni u kakvu krajnost. Ukoliko ovek à Sebi moe da priuti, da sebe podmladi, da produi Mladost sebi, zato da ne. Treba voditi Rauna o SVOM Licu i telu, ali ne treba preterivati, zato à onda ne izgleda dobro. Molimo, popunite obavezna polja (). (Molimo vodite Rauna o pravopisu, korienju znakova interpunkcije kao i nainu izraavanja. Nedolini i neprikladni Komentāri nee biti objavljivani.) Ja sam iskreno razocarana da cd - se Pomera vec zadnje 4 godine. Ipak Mislim da nije fer Prema fanovima Cece da toliko dugo moraju da Cekaju. Trebalo je da bude u Junu triste opet pomereno. Doce i jesen pa this opet da se Pomera. Sta ja da slusam dok taj cd izadje. Estrada je katastrofa i jedino sto valja je Ceca pa bi je zamolila da malo ubrza à nisu upitanju meseci vec godinama cekamo taj fenomenalni cd. Neka nam je Gospod bog na pa pomoci valjda ove godine i à DUCO se desi i Ceca izda novi cd. Hvala I analysions Svega STOTI RADE I OBMANJU JU ISTERAJ svoje NA način Stoces SVOJA DA BUDES I STO IMAS NAS Nije IH SRAMOTA DA NEKOGA KO JE OKARAKTERISO SRBIJU I TAKO JE VELIKA FACA BUDE TAKO OBMANJEN I Mucen Zbog TOGA STOTI Tako RADE BICES JOS VECA FACA I FRAJERKA DRZISE TAKO SAMO OD TEBE pravé HRABRIJU I VECU FACU SVASTA SI PROSLA I OCELICENA SI UZ TEBE SMO A TOSI SVE POKAZALA DA SVOJIM KARAKTEROM I PONOSOM I svojom VELICINOM ISKAZUJES KOSI I STASI SAMO SE TOGA DRZI À SVE SMO PRIMETILI VIDECI Tvoj RAD I Znoj KADA NA KOSULJI ONOJ BELOJ ZAVRNES RUKAVE I SAMO TAKO ADIS ZASLUZILA SI SAMO TAKO POSTOVANJE NASE AI TA KOSULJA TI SAMO TAKO STOJIé KADA ZAVRNES RUKAVE JER Vidim DA DRUGE PEVACICE NENOSE KOSULJE JER SATRAJU daje À GLUPO I NEPOPULARNO BAS Zbog TOGA SI TI FACA I NE DATI STOJIé KOSULJA BELA NEGO NEMA STA DRUGE SE SROZAVAJU SAMO GOLO TELO POKAZUJU TISI GOSPODA A Njih VISA KLASA SI KOD MENE TE JA A POGOTOVU MOJA MAJKA I tetka SAMO TAKO POSTUJU JAKO ZASLUZILA SI SVOJIM RADOM I ZNOJEM DATE CENIMO JAKO ISKRENO Onako PRICAM À NEMA TU STA JA JA DASE LAZEMO KADATE POSTUJEM KOD PREVELIKOG PRACENJA TEBE DOSTA SE I NAPALIMO I DRUGARICE MOJE NA TEBE I Tvoje PESME MOJA DRUGARICA IMA TEXAS KOSULJU SA TVOJIM LIKOM NA GRUDIMA PA KADA ZAVRNE RUKAVE PISE CECT UVEK KADA JE U TOJ KOSULJI I U KOSULJI NEKOJ PUSTIMO GLASNO PESME PILE IDEALNO LOSA NEODOLJIV NEUMOLJIV I NEVALJALA NA TE PESME SE OTKINEMO I OD sexa I KADA SLAVIMO NESTO ALI NEPISEMO OVO SVE ZATO STO SE NAPALIMO NEGO Stote JAKO POSTUJEMO A TO STO ZAVRNEMO RUKAVE NA KOSULJI I SVRSIMO NA Tvoj SNIMAK ILI SLIKU BOZE MOJ Toje Drugo JA PA ZOIVI SMO ljudi NA TAKVU FACU DA NE DRKAMO TO treba DATIJE PONOS KADA SI TAKO JAKA KAZEM NA Koje PESME OTKIDAMO ALI JAKO RETKO KADA Pustam GLASNO muziku I MOJA DRUGARICA RETKO KADA PUSTA GLASNO muziku SAMO KADA SMO SAMI KUCI JER Sunam RODITELJI JAKO Strogi MENE JA MOJA A NJU NJENA MAMA PRUTOM Vrbe ZA SVAKU SITNICU ILI KAJSOM OLADIO OD BATINA ALI TOSE jednom DESILO BIO KOD TE DRUGARICE ONA TADA DOSLA BAS IZ SKOLE MAMA JOJ JOS BILA NA POSLU I GLEDALI SMO TEBE CECO NESTO PERDRE PRICALI O TWEBI NA TV DRUGARICA SE IZNERVIRA GASI TV I PUTVOJ CD ORIGINAL A HTOVIMA GLASNO I ZAVRNE RUKAVE NA KOSULJI I SEDNE analysions MENE TU SE SUZBIJEM UZ NJU I TAKO SVE PIOCNE ONA Imala KOSULJU TEXAS SA TVOJIM LIKOM NA GRUDIMA I BAS KADA NAISLA Pesma IBEALNO LOSA I NEODOLJIV NEUMOLJIV ONA U TOJ JA JA JA KOSULJI GOLA BILA NA FOTELJI A NA NJUU NEKAKO JE NAGOVORI NA TO I KARAM JE U USTA JAKO A Pesma IDEALNO LOSA JAKO DO Daske I SVE U TOM RITMU I TAKO GOLI U KOSULJAMA ZAMISLIM TEBE CECO U Glavi NA PESMU PILE KLIZIM NIZ NJU JA I NJENU KOSULJU I SVUDA JE PO TELU LIZEM I ONA SE SPUSTI DO PODA NIZ MENE I TUMIGA ISPUSI SVRSIM I SVE U RITMU TIH PESAMA KADA BI NASE MAME ILI RODITELJI ZNALI ZA DE PO 2 Pruta BI IZLOMILI I OSURILI BI NAS OD BATINA JAKO SUSTROGI MOLIO BIH VAS CECO DA OCENITE OVU ISTINITU pricu OD 1 DO 5 I STA MISLITE O NOSENJU KOSULJA NA ESTRADI POSTO PEVACICE Misle DAJET À NEPOPULARNO JE PERDS NOSITI DESE POJAVIS KOSLJU I DALI NOSIS KOSULJU I ZAVRNETE RUKAVE DOK STE KUCI PO KUCI DALI PO KUCI Idete U KOSULJI ZAVRNUTIH rukava NEKADA molim VAS DAMI ODGOVORITE




No comments:

Post a Comment